View Single Post
Sitat av marka2015 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
1-10 er flein, resten er kast

Alt er flein!

Sitat av klask69 Vis innlegg
Takk!

Ble nok litt ivrig og ser nå at fargen er feil og rette stilker. Nappet til meg en håndfull fra plen som ser helt annerledes ut, regner med de er riktig(?):



Problemet med plenflein er selvsagt naboer som står og stirrer og er klar til å ringe politiet hvis jeg ikke er megakjapp å bøye meg ned når de ikke ser. Grense på hvor ofte jeg kan late som om jeg mistet nøklene akkurat litt utpå plen. Sprøtt at det skal være sånn.
Vis hele sitatet...
Det nye bildet er alt flein !

Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Meget fin fangst. Hadde spist disse selv. Var på en lik sopptur som deg med lik fangst for 6 år siden, før jeg introduserte meg for samboeren.

Problemet mitt ble at det kravlet så mange larver ut av de, at jeg bare kastet alt sammen. Dette angrer jeg selvsagt på idag. Derfor vil jeg tipse om å tørke soppen langt fra hverandre (slik at larven ikke bare hopper på den neste soppen). At det krøp larver fra sopp til sopp ga avsmak for min del, så jeg heiv alt inni vedovnen.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, jeg skal følge med nå og stå klar med pinsett jeg har spredd dem også

Var borte igjen og hentet mer flein. Det var lyst enda og jeg ville ikke bli sett så jeg ble ikke så lenge
Sist endret av Okayda; 18. september 2021 kl. 00:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.