View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer litt på alt egentlig,for jeg har blitt tatt for første gang og de kom på døren pga cannabis lukt /noen har kanskje sladret....( Kan ikke se for meg noen tystere i min krets da mange av mine venner ikke at jeg røyket daglig


Ble tatt med følgende og lurer på hva jeg kan forvente meg av straff ?

Skal sies at jeg tidligere er ustraffet så dette er min første siktelse på såkalt narkotikaforbrytelse som det sto på kvittering jeg fikk da mobil ble utlevert etter hendelsen..

Ble tatt med rundt følgende:
C 20g hasj
Ca 20 rivotril som lå litt løst både her og der i huset
Og ca 0,5 gram ketamin(ikke erkjent at det var mitt da det ikke lå i huset da de kom,men de skulle liksom ta fingeravtrykk og DNA,sa dem)
Vekt for jeg har alltid brukt den til eget bruk for å ikke unngå overbruk

Jeg har innrømmet straffeskyld forca 20g hasj og ca 20-25 rivotril, men ikke for 0,5g ketamin og en vekt de mener kom flyvende ut av huset,som de har sett mener de

De fant også en vekt, og jeg vedkjente meg hasj og rivotril på stedet,men det halve grammet ketamin og en vekt vedkjente jeg meg ikke, de sa de skulle ta DNA og fingeravtrykk av disse gjenstandene. Det ble ikke funnet en eneste krone i huset men de tok med seg min mobil, men jeg slapp å bli med inn på stasjonen etter 4 timer ransaking av 4 politifolk med avslutning med narkohund da de ikke fant mere enn det som lå på kjøkkenbenken.

Hva kan jeg forvente meg av straff? Jeg har jobb, førerkort (kjørte ikke som de vet om,men regner med at dette er noe politiet vil prøve å ta fra meg?)

Jeg oppga ikke kode til min telefon og ville heller ikke ha noe avhør med opptak i huset så det nektet jeg.

Har jobb,egen leilighet som jeg har lån på,og er som sagt heldigvis ikke straffedømt fra før. Og i følge politiet så mente de jeg var en stor fisk,og det er jeg jo ikke i mine øyne for de har ikke tatt meg for salg,og fant heller ingen zipbags eller lignende

Er det noen som har vært borte i lignende sak og kan fortelle meg hva jeg har i vente? Og forresten ryker førerkortet? Jeg har vært clean i 17 dager fra alt hittil, men de tok bilde av mine medisiner som lyrica og OxyContin for det lå løst utenfor sin pakning....

Hva kan jeg forvente meg? Bot? Fengsel? Ubetinget eller betinget?

Håper. Noen kan gi meg svar,for jeg blir gal av å vente på svar fra de hyklerske møkka politiet...

Så mine medfreaks, hva tror dere kommer til å skje ?

Takker for svar folkens, er helt nervevrak for jeg besluttet å røyke etter 15 års daglig bruk,og bråsluttet også på rivotril,så vært nesten 3 uker uten begge deler...