View Single Post
Trådstarter
33
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Du er jo fullstendig på bærtur.
For det første, så skrivere TS eksplisitt at lampene faktisk er tiltenkt tomater og grønnsaker. Ikke dop. 4 realsies. OK? Les gjerne tråden før du kaster ut slike særdeles lite gjennomtenkte råd. For det andre er det helt normalt å bruke lamper til tomater og grønnsaker. Faktisk vil jeg påstå at det er adskillig mer normalt å kjøpe slike lamper til dette formålet enn til noe annet - det er nemlig veldig, veldig mange hageinteresserte mennesker i vårt langstrakte land. Sikkert en del hasjdyrkere også, men selv uten god statistikk vil jeg våge meg på å påstå at de utgjør en minoritet. Det er hverken unormalt eller mistenkelig å like tomater. Hvis du er i tvil om dette kan du jo gå innom et hagesenter på en søndag formiddag og iaktta galskapenmed egne øyne. Der vil du også finne vektstlamper, forresten.
For det tredje er vektstlamper optimert for å gi godt lys til planter. Monokromatiske natriumlamper gjør at hasj, tomater og annet grønt vokser fint, men de gir ikke godt arbeidslys. Akkurat denne løgnen hadde politimannen derfor avslørt før du hadde formulert den ferdig. Og igjen, altså, ta det inn over deg at TS fortalte sannheten. En høyst normal og plausibel sannhet det ikke finnes noen saklig grunn til å betvile. Selvsagt er det nyttig med dyrkeutstyr for hasjfolket også. Men de har også nytte av biler, mat, vann og internett, uten at det er rimelig å mistenke enhver som har tilgang på overnevnte for å være storkriminell.

Beklager å være krass, men holdninga di er en del av et omfattende samfunnsproblem, og det irriterer meg.
Vis hele sitatet...
Nettopp Takk for at du oppklarte det for meg

Sitat av plohg Vis innlegg
De loggfører sånne ting mest som rutine i tilfelle det skulle komme opp i en annen sammenheng, feks om man skulle bli stoppet med rare frø senere på dagen. Lampene i seg selv er litt tynt for skjellig grunn, og de hadde nok tatt deg med inn om de hadde bestemt seg for å etterforske noe (for å hindre bevisforspillelse).

TS kan nok fint gro så mye tomater og grønsaker han vil, uten å måtte bekymre seg for at politiet møter opp på døren og terroriserer nabolaget.
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro at hvis politiet bestemte seg for å etterforske dette så hadde de lagt lavt i profilen først for å finne ut hvor langt jeg var kommet i "dyrkingen" La oss si at jeg skulle dyrke rus, så hadde det vert utrolig bortkastet av politiet å kjøre razzia hos meg før dem vet om jeg i det heletatt har satt opp utstyret og begynt dyrkingen. Det ville jo vært bortkastet tid og penger for politiet. Etter som jeg har lest de siste dagene så gjør politiet en spaningsoperasjon for å kartlegge, før de går til aksjon. dette er for å kunne pinne mest mulig på den skyldige.

Sitat av Yalla Vis innlegg
Jada fullstendig, det ble mulig noe keitete formulert.

Fortsatt så er jeg ikke overbevist, folk dyrker tomater og grønnsaker men de logger ikke på freak.no i frykt for razzia etter møte med politiet av den grunn.
Vis hele sitatet...
Hva faen er det som feiler deg? Snakk om antagelser og beskyldinger. Skjerp deg.

Sitat av Yalla Vis innlegg
Jada fullstendig, det ble mulig noe keitete formulert.

Fortsatt så er jeg ikke overbevist, folk dyrker tomater og grønnsaker men de logger ikke på freak.no i frykt for razzia etter møte med politiet av den grunn.
Vis hele sitatet...
Hva er greia di liksom.. Det er INGEN her inne som er her for å bevise noe til deg. Ta deg en bolle og slapp AV

Sitat av playboyboler89 Vis innlegg
Slapp av mann, de kommer tvilsomt.. Og om de hadde kommet, hadde dem jo bare dritt seg ut, og ikke sikkert naboene hadde fått det med seg engang, og uansett om de hadde fått det med seg kan du jo forklare det bort/si sannheten.. Haha, hadde faktisk vært en lættis historie at snuten kom på razzia med skjellig grunn til mistanke så finner de tomater :P
Vis hele sitatet...
Hehe ja. Hadde jeg bodd øde uten umiddelbar tilknytting til naboene så hadde jeg ØNSKET at politiet skulle komme på razzia. Da hadde jeg saksøkt dem i ettertid
Sist endret av kakelykke; 19. mai 2016 kl. 08:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.