View Single Post
Har noen små bragder å skryte av. Selv så er jeg alltid veldig stolt over mine små heltedåder, men blikkene jeg får når jeg forteller om dem IRL bærer litt preg av "fy faen for en jævla idiot du er". Må komme til bunns i det der en dag, men enn så lenge så er dette noe enhver ambisiøs mann i sin beste alder kan skryte av:

1) Med unntak av en liten strek her om dagen har jeg ikke sniffet noe dop på....waaaaait for iiiit.......8 - ÅTTE - DØGN!! Altså dette er så utklassing at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg eller hvordan jeg skal kunne belønne meg selv tilstrekkelig. Har vel og merke droppet en del speed, men har faktisk helt styrt unna cola denne tiden. Det er enda en sinnsykt overlegen rekord.

2) Drakk bittelitt GBL her om dagen, men utover det så har jeg faktisk ikke tatt noe annet dop enn lite smack de siste dagene. Og amf såklart. Føler meg skikkelig forandret, tror det kanskje har vært mye vanskeligere å slutte med H'en når jeg konstant var unaturlig full av eller unaturlig tom for dopamin, serotonin osv. Har lagt kokainavhengigheten og den "generelle avhengigheten" bak meg nå føler jeg. Oppsøker ikke rus, slik jeg alltid har gjort før.

3) Den siste uken har jeg faktisk ikke gjort noe dumt. Går jeg 3 uker tilbake i tid er det ikke en av de som ikke inkluderer episoder som: (3 uker tilbake) syretripp, på byn, første skudd med amfetamin, fylla midt i uken... 2 uker tilbake og jeg "stemplet" (koma etter inntak av GBL/GHB) 2 ganger med betydelige konsekvenser, "slåss" med en sinnsyk dame, ooog... Hehe, denne får jeg pepper for, men fuck it: Skjøt amf en gang til for å sjekke om det virkelig var så lite spesielt som jeg følte første gang. Hatet det enda. Kommer aldri til å skyte igjen... Men ihvertfall, etter det; INGENTING sinnsykt! Bare normal oppførsel! Eller, en "venninne" fristet meg med litt kork(gbl) og det endte med et lite basketak og nok en grensesprenger hva syke kjerringer angår. Gikk heldigvis bra.

Men nå er det altså offisielt: Tøffetom er friskemeldt i hodet! Merker jeg blir litt stresset over muligheten for å bli helt a4, men det er vel bare å være oppmerksom på symptomene.

4) Heroin, det er faktisk skikkelig på vei ut. Det er ikke helt ute, men som sagt, skikkelig på vei. Jeg har under halvannen måned igjen til siste eksamen, så når jeg får hodepine eller er utmattet av stimulanter og ikke får sove (sliter som en crackhore med å sove for tiden, også clean); ja da tar jeg litt smack og fortsetter å jobbe. Bare se hva jeg har gjort det siste døgnet: http://bildr.no/view/YktCYUxi (Ikke helt ferdig, men er en genetisk algoritme laget fra bunnen av.)

Så jadda; her er det snart på tide å legge ned tråden min, kommer til å bli kjedelig å lese om stasjonsvogn og hund og sånn.
Sist endret av Tøffetom; 21. april 2016 kl. 06:09.