View Single Post
Jeg har vært sprøyte narkoman i 4 år på heroin nå er det ett år siden sist!kjente meg godt igjen i det du ha skrevet...men alt går på viljen og ikke minst og ha noe konstruktivt å gjøre i hverdagen som du trives med!man mister seg selv litt når man holder på men aldri Glem at du fortsatt er DEG!jeg er i lar. Går på 12 mg suboxone om dagen.det siste året har livet mitt snudd drastisk. Jeg har begynt å finne tilbake til meg selv igjen tatt opp hobbyer og har arbeids prosjekter + samfunnsstraff noe jeg stor trives med!vært heldig å får sone med arbeid jeg trives med..men man må ta en dag av gangen,små mål av gangen..og ikke glem å være stolt av deg selv når du når ett mål,uansett hvor lite luer andre syns er "ubetydelig ".det er ditt liv dine følelser.. Følg hjertet ditt og stå på!jeg forstår hva du mener med at du hadde det bedre mens du rusa deg...man må ikke glemme,av å være på kjøret får du ufattelig mye opplevelser og lærdommer andre ikke får..bruk alt positivt du kan få ut av det.du har erfaringer du kan bruke til så mangt!masse lykke til