View Single Post
Du, tøffetom! Har du seriøst tenkt på å gi ut en bok av opplevelsene og livs skildringene du her, og gjennom den forrige tråden, har fortalt om? Jeg finner det uhyre interessant, og tydeligvis flere med meg. Jeg satt inne en gang med en utrolig velfungerende junkie. Han drev sin egen bedrift, og i stedet for å gå ut og drikke seg dritings sammen med kolleger og kone, satt han HVER lørdag med 0,4 gram kvalitetsheroin, fordelt utover kvelden og natten. MEN han sa det er 1 av 1000 som klarer det. Når jeg traff han var han 15 år inne i det, og han lot aldri helgen bli tirsdag til torsdag. Han holdt på vanen sin, og, ja, han skjøt. De som har fulgt LITT med, fikk med seg at jeg satt inne med han, så sannhetsgehalten i historien er jo opp til en hver å vurdere, men det var en kort dom, og jeg har sett personen siden, og han ser uforskammet frisk ut mandag morgen, som om han hadde knekt en eller annen jævla kode Du, Tøffetom, bør reinskrive notatene dine, ikke tankene, og sende det til et forlag. Jeg har lest en del tråder her inne, og skrivestilen og uttrykksformen din er gripende, og ikke langt unna et lite semantisk stykke brutalt ærlig kunst! Om du nå skyter eller skriver som faen, skjønt jeg håper det siste, bør du gjøre noe med det udiskutable skrivetalentet ditt.