View Single Post
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvis disse folkene er så alvorlige og farlige som trådstarter sier, hvorfor skulle de bli noe annet enn mer pissed-off om han stikker av et år eller to?
Vis hele sitatet...
Enig. Dessverre er det slik at noen folk absolutt ikke er åpen for forhandlinger.

Er det penger det står om? Isåfall bør de være åpen for forhandlinger, i og med at du trues på livet satser jeg på at det ikke er kronestykker vi prater om. Truing er ganske fjernt for meg, men ofte så er jo truing bare et middel for å skape frykt og fortgang.

Hvis de truer deg på livet så virker det som om de virkelig vil ha de pengene. Dette får dem ikke om de truer deg slik at du bailer fra landet.

Har du virkelig prøvd alle måter? prøvd å få en utsettelse?

Jeg tror jeg aldri ville reist fra landet, det er kanskje det lureste; men hvis jeg allerede var så langt oppe i det så ville jeg avsluttet det. De kommer garantert ikke til å ta livet ditt om det betyr at dem ikke får igjen det de vil ta. De bruker skremseltaktikker og behandler deg utrolig dårlig.

De fleste pengeinnkrevere kan jo ikke ha kompistone med de som skylder.

Som sagt så vet jeg ikke hva slags folk du har på deg og hvorfor men jeg tviler sterkt på at dem tar livet ditt. Der i mot kan de om de er kapable til det true familien din også. Dette er en følelse jeg aldri ville følt.

Skulle ønske vi fikk litt mer info. Hva handler hele greia om, det kan jo være penger, dop eller at du bare har ligget med feil lillesøster. For at vi skal klare å dømme over et forum skulle vi hatt litt mer informasjon, det er kanskje ikke så veldig relevant men kan faktisk hjelpe.

heartslava. Familien først!