View Single Post
I see you...
NAPse's Avatar
380
Sitat av drQ Vis innlegg
Trådstarter har vel i klare ordelag gitt uttrykk for at han var full. Tydeligvis ganske mye òg, siden han ikke tenkte klart lengre. Dørvakten var overhodet ikke full. Dette gjør nok også at han husker bedre enn den jevne fulle ungdom. Dørvakt/politi 1 - Trådstarter 0.
Vis hele sitatet...
At trådstarter var full kunne jo teoretisk sett bare vært en påstand fra dørvakt. Om trådstarter nekter for å i det hele tatt ha vært der ville jo dette fortsatt vært en ord mot ord-situasjon.

Dørvakt/politi 0 - Trådstarter 0.

Sitat av drQ Vis innlegg
Trådstarter har alt å tape, slik at nektelse hele veien kan være til stor fordel for ham. Dørvakten vil imidlertid ikke ha noe som helst grunn til å lyge. Hvilken annen grunn skulle dørvakten ha til å peke ut trådstarter, enn at det er sannheten? Dørvakt/politi 2 - Trådstarter 0.
Vis hele sitatet...
At man ikke kan se noen motiver for at dørvakten skulle lyve skal ikke være noe bevis for at han ikke gjør det. For alt en eventuell dommer vet kan det hende at dørvakta er en sadistisk jævel som liker å ødelegge andres liv.

Dørvakt/politi 0 - Trådstarter 0.

Sitat av drQ Vis innlegg
I tillegg var det visstnok ytterligere en dørvakt som var involvert, altså to vitner. Jeg ser heller ikke bort i fra at de reelle opplysningene faktisk ble notert. Dørvakt/politi 3 - Trådstarter 0.
Vis hele sitatet...
Tror ikke to vitner holder som bevis i en eventuell rettssak.(opplys meg gjerne om jeg tar feil) Men de stiller så klart sterkere enn trådstarter. Om det eneste de noterte var trådstarters virkelige fødselsdato vil nok ikke det heller gjelde som bevis da det er relativt enkelt å få tak i via facebook eller liknende. Men derimot om de noterte kontrollnummer og personnummer vil nok dette være fellende bevis.

Dørvakt/politi 1 - Trådstarter 0.

Sitat av drQ Vis innlegg
[...]Dette betyr at politiet mest sannsynlig kommer til å gjøre en innsats. Dørvakt/politi 4 - Trådstarter 0.
Vis hele sitatet...
Joa, politiet kommer nok til å gjøre en innsats, men uten beviser hjelper det lite.

Dørvakt/politi 1 - Trådstarter 0.