View Single Post
Reinert med beine !
griped's Avatar
Trådstarter
819
Sitat av Defqon Vis innlegg
Det dummeste du kan gjøre her er å legge deg langflat.

Her har du en gylden mulighet til å komme deg unna det! Han ringte ikke politiet med en gang fordi han TROR at du kommer til å legge deg langflat. Kommer du til å gjøre det når de ikke har NOEN beviser for at det var deg? Det håper jeg virkelig ikke. Si at du hadde mista legitimasjonen din, gjerne ring inn og sperr kortet idag. Ikke nevn noe om noen drittunger, bare si "Åja konstabel, men jeg mista kortet mitt igår så det kan umulig ha vært meg".

Tror de enda ikke på deg så avtaler du med en kompis eller tre at de skal si at du satt hos de hele kvelden. Pass på å få historien riktig, og ikke si at dere var på butikken ellernoe (da kan de fort be om kvitteringer). Hvis de får inn vakta på utestedet til vitning så er dere fire mot en, og du kan bare si "Jeg har aldri sett han der før, personen han tok må bare ha ligna på meg".

Uten beviser kan de ikke komme noen vei med mindre du innrømmer det.
Vis hele sitatet...
Godt å lese de inlegget !

Det de har på meg er:

* Vakten, og han ropte på en fyr som skulle og se på kortet eller no. Så de var vel 2 da. Men jeg husker ikke åssen han så ut så han husker sikkert ikke meg heller.

* Jeg viste dem mitt skikkelige legitimasjon, dvs at hvis det blir sak, og hvis vakten blir kalt inn. så har jo han sett at jeg har gitt han skikkelig leg. og det er hans bevis på at det var meg som ga han det falske legget.

Får vel stå fast på at jeg mista kortet dagen før eller etter sist jeg brukte det (sjekker det på nettbank) og thats it.