Tråd: Merkeklær
View Single Post
Sitat av badboy14 Vis innlegg
Har flere ganger vært på fotballcup og liknende hvor folk har skullet banke oss siden vi var fra bærum. Det eneste jeg har å si om alle dere som hater bærumsfolk; slutt å være så misunnelig! På en måte forstår jeg misunnelsen, for late folk har alltid vært misunnelige på de som jobber og står på. Bærumsfolk er faktisk ikke født rike, de har mye penger fordi de jobber og står på langt over 8 timer hver dag. Mine foreldre inkludert, som begge har høye stillinger i mellomstore selskaper, jobber vel i snitt 10 timer om dagen. og når det gjelder meg selv, som går i 1. klasse på videregående, så jobber jeg ved siden av skolen. Jeg jobber mellom 20 og 50 % av fast stilling i tillegg til skolen. det samme gjelder mange av vennene mine, de fleste jobber og tjener egne penger.
Vis hele sitatet...
Vel, nå har ikke alt hatet mot oss bæringer basert på sjalusi. Noe er det, men en del av holdningene til personene som bor her er direkte motbydelige. Mange mener de er bedre enn alle andre fordi de kommer fra Bærum og de holder ikke kjeft om pengene til foreldrene >.< Til dere som vil si at dette ikke er sant snakker jeg dessverre av erfaring. VG1 du og? Går på Eikeli selv. Kan forsovet forklare noen av holdningene.

Det nærmeste jeg selv kommer merkeklær er Iron Fist. Og selv ikke det er ikke et spesiellt stort merke.