View Single Post
Jobber fulltid.
Trener MMA 3-4 kvelder i uka.
Tar et sted mellom 10 og 30 studiepoeng i året som en hobby så går med noen timer i uka på det.
De resterende timene bruker jeg på å holde hus og hage i sånn passelig stand, tar meg en tur på treningssenteret og løfter litt vekter, lager mat og tuller rundt med dama, går meg en tur i skogen i nærområdet, eller kanskje jeg også leser en bok.
Helgene bruker jeg på å reise til fjellet for hytte og akebrett og øl, eller kysten for hytte og surfebrett og øl, eller byen for hotell og uteliv og øl.

Har egentlig fått litt avsmak for underholdning fra skjerm de siste årene, det er bare så ekstremt lite givende med sånn passivt konsum av spill, serier, film og doomscrolling. Så tror det har kickstartet lysten til å gjøre noe mer med tiden min. Føler jeg kaster bort livet mitt om jeg bruker en kveld på netflix liksom.

Klarer å fylle opp dagene ganske godt, men føler heller aldri at jeg har det travelt. Jeg skulle nok hatt litt mer tid allikevel da, et par timer ekstra om dagen så jeg kunne tatt opp en ny hobby som noe motor-greier, musikk eller kunst.

Helgene er dog en mangelvare, de er fyllt opp et halvt år i forveien, så skulle gjerne hatt litt flere av dem.