View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tusen takk for alle tilbakemeldinger på spørsmålet mitt, tar alle synspunkter med meg. Jeg skal på personaltur med jobben og vil ikke bli apekatt, mulig jeg må revurdere en av tingene, da må det isåfall bli vinen.

Jeg har kombinert sobril med drinker tidligere, før jeg ante at det ikke var lurt. Ble ekstremt trøtt og la meg, sov som ei katt frem til neste dag. Selv om det gikk greit den gangen vil jeg ikke ta for gitt at det skjer igjen.

Nå har jeg ikke ruset meg på annet en sobril, imovane og alkohol. Ikke på noen av delene har jeg mistet all forstand, grensene flyttes, men jeg skiller mellom rett og galt. Så jeg er mer redd det fysiologiske, hjerte og pustefrekvens.

Har en jobb der jeg noen ganger må i fylkesnemnda eller vitne i rettsaker, da har jeg ved noen spesielt tunge saker tatt sobril som har julpet mye på prestasjonen. Ved ett tilfelle tok jeg feil pille, tok to 7,5 imovane Istede for to 25mg sobril.. Merket ikke dette før metallsmaken og euforien kikka inn.. Alt for sent å gjøre noe med, jeg måtte vitne. Leverte mitt vitne i retten uten å huske en dritt av hva jeg sa eller ble spurt om. Men fikk gode tilbakemeldinger i etterkant.. Haha litt komisk

Når noen skriver at imovane får de til å smøre syltetøy på gulvet, lurer jeg på om hjernen min er litt kjedelig når det kommer til rus egentlig...
Men de kroppslige reaksjonene har jeg jo nada kontroll over