View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Altså sprekken holdt på å ødeleggd alt og første gangen tenkte jeg at jeg ikke klarte å slutte igjen, men nå veit jeg at det går selvom jeg ødela nesten alt på se to mnd ifht straffesaker, familie, jobb, skole osv.

Men ting bli nedre. De første årene var uten SUB, men har brukt opiater daglig siden 18/19 års alderen og de 3 årene uten opiater i system var fælt. Altid stresset og aldri avslappet. Bare stress og hodepine hele veien.

Nå med sub koser jeg meg og har fått et fint liv og er ganske avslappet, trener, jobber, bor med dama og ungene, reiser på ferier og fått forhold til familien igjen. Bar ehusk at det tar tid.

Du blir født på nytt. Skl bli kjent med følelsene og alt igjen rusfri.

Jeg hatet å ja sex nykter. Sleit med det i flere år. Selvom jeg og dama hadde vært sammen lenge følte jeg meg så akward med å pule nykter.

Men nå har det godt seg til da. Noe helt annet å ha sex i 200km/h hele natta med speed pikk og heroin i blodet enn normal kjærestesex som varer i 30 min

Jeg måtte lære meg å gå på nytt også.

Følte at jeg hadde mistet balansen pga all benzo og dritt så jeg klarte ikke å gå rett de første måneden. Måtte holde meg fast i ting hehe.

Men alt dette blir bedre. Sørg for å ha bra folk rundt det, kutt ut alt i en periode som du får lyst å ruse deg av. Kutt ut alkoholen en god stund og kos deg masse med god mat osv.

Om du lalrer. Å trene er det fint.

Er nå i kjempeform og løper konkurranser og styrke og er for første gang i livet komfortabel med kroppen min. Det er også et stort pluss fodi da kan jeg ikke gå rundt å si at jeg trenger rus for å takle det.


Mange venninner som slutter særlig med speed blir så lei seg når de går opp o vekt at de sprekker.

De fleste sier sånn, nei det gjør ikke noe, du er pen uansett. Men jeg veit hvordan det er. Er du redd for å sprekke pga vekta så ser jeg ingen god grunn til å gå opp i vekt. Hold deg aktiv og i form som om det var jobben din.


Husk vitaminer, b, c, d og tran

Magnesium kan knekke litt kramper.

Lykke til.