View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Igjen, synd du bagatelliserer det fordi plutselig er det en 15 år gammel kid som ødelegger livet sitt fordi en på Freak sa det var greit. Ut fra det du skriver så er det jeg som har satt meg inn i hvordan hjernen og neuronene henger sammen med dette her, og ikke deg åpenbart.

|------| her løper neuronene frem og tilbake mellom transmitterne, men ved overaktivering som skjer når man kronisk tripper over så hopper neuronene over "veggen" og kommer seg ikke tilbake igjen i riktig bane. Det er en direkte årsak av det som foregår i hjernen når man tripper over.

Jeg har ikke noe som helst sted sagt at det er stor sjans for at dette skjer, flertallet inkl meg selv har det gått helt fint med, men det kan skje, og skjer fler enn at man bare kan bagatellisere de potensielle skadevirkningene og å fremstille det som trygt å trippe på LSD ofte/hver uke, på nettet som du gjør er ikke bare kunnskapsløst men også farlig.
Vis hele sitatet...
Du sier mye men ingen kilder. Hvor har du alt det her fra. Kronisk tripping er også en myte, hppd er noe annet hvis det er det du mener. Jeg har heller ikke sagt det er greit for en 15 åring å ta lsd eller noe annet for den saks skyld.