View Single Post
Stå på! Det blir enklere!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For meg så hjalp det bare når jeg holdt på med aktiviteter.
Første dagen uten rus så vasket jeg ned hele leiligheten, og prøvde bare holde roen.

Dag 2. Så gikk jeg ut. Faktisk så var jeg så bestemt på å ikke bruke igjen at jeg endte med å gå en ny tur straks jeg var hjemme igjen. Da endte jeg med å vandre resten av dagen, og hele natten alene på fjellet.

Dag 3. Når jeg kom hjem igjen, så var jeg så trøtt at jeg sov ut dagen og nesten hele natten.

Etter dette så følte jeg at jeg hadde oppnådd mye, og kommet meg langt. Det var et halvt år siden jeg hadde gått en hel dag uten å bruke, så jeg ble veldig motivert over å være på dag 4.

Veien var tung og lang, og det var alle aktivitetene, og de nye hobbyene mine som drev meg avgårde.

Og slik fortsatte det til den dag i dag, hele 6 måneder uten knips, hasj og valium etter 6-7 års misbruk. Skal si jeg har aldri før følt meg så oppegående og klar i hodet. Å ikke føler jeg at fremmede ser at jeg er en bruker og dømmer meg straks de snakker med meg.
Vis hele sitatet...
Må støtte denne. Gjør man aktiviteter vil man "glemme" russuget, iallefall for min del. Har man gode venner og familie man kan være med hjelper også dette.
Sist endret av Superspurv; 6. mars 2019 kl. 13:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.