View Single Post
Rødsprit er dessuten en lifehack. Aldri kjøpt det selv, men tipper det er billig som faen, og det kicker 3x så hardt som tequila.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tøffetom, jeg har troen på deg! Men du må vell innrømme at ting ikke har gått etter planen, du er det man vil kalle en narkis og du har blitt noe du ikke tenkte og ville at du skulle bli.
Vis hele sitatet...
Narkis har jeg både vært og definert meg selv som så mange år jeg kan huske.

Gikk ting etter planen jeg hadde for x-antall år siden?

Sure as fuck not; men går ting etter planen nå? Absolutt.

Og hvilken plan hadde jeg for x-antall år siden?

"Bli den sikreste formen for ingeniør for å få den sikreste inntekten så jeg kan leve det sikreste livet i mest mulig bedagelighet"

Hvilken plan har jeg nå?

"Mesteparten hemmelig, men bunnlinjen er verdensledende teknologimperium."

Dere kan le dere skakk og enes om at jeg er så far out at jeg ikke er verdt å forholde seg til engang; men please, ta det på PM.

Faktum er at jeg har gjort hjemmeleksen min, og om jeg vil bruke de årene jeg har i forskudd på teknologisiden til å være en cocky narkis som drikker rødsprit fremfor å perfeksjonere den seriøse tilnærmingen, so be it - my call.

**Altså PM til hverandre. Ikke til meg. "Because me, I just don't care at all " - Lou Reed -
Sist endret av Tøffetom; 28. november 2018 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.