View Single Post
Clean til i kveld, må ordne meg noe penger og et sted å bo, så må ha en liten mornings i morgen - så jeg kommer meg ut døren. Satser på å få begynt på urinprøver umiddelbart for å bevise at jeg faktisk har kuttet daglige speedballs ned til noen ukentlige dragejakter - før jeg begynner å pisse rent for alt unntatt blaze mot slutten av uken. Vil se hvem jeg er på "den andre siden"; er det slik som det alltid har vært - grått og kjedelig - så tror jeg ærlig talt ikke at jeg blir værende. Men jeg vet at dette er første gang jeg har gått clean hjemme i Bergen siden noensinne, og ikke bare én dag eller to, men altså 5 dager i strekk. Alle mine forsøk på rehab har i realiteten endt sekundet jeg har landet på Flesland - eller i oppkjørselen etter en helgs elendighet i et fengsel av en hytte. Dette er med andre ord første gang jeg har holdt meg av egen fri vilje engang ett døgn i kjente omgivelser.

Dagen etter (automatisk sammenslåing): River godt i stoltheten dette; men møte på NAV i morgen tidlig og oppstart pisseprøver fredag.

Dagen etter(automatisk sammenslåing): Det betyr at jeg har én dag til på å få i meg noe jævla smack, før morroa e
r over. Skal faen meg skrive tripparpport om jeg ordner det.

****"TRIPPRAPPORT"(ikke helt)***
Faen lovet dere en triprapport hvis det ble dop på meg, så det år nå bare bli sånn. Hvem sa noe om å skrive den etter at jeg faktisk har fått i meg dopet?

Det er ikke engang 15 minutter siden jeg lå livløs på sofaen her jeg "bor", med en usikker fremtid i møte: Dopkontakten hadde ikke svart i hele dag, og for den i min situasjon er dette bare den éne delen av puzzlespillet: Jeg trenger tross alt transport til nevnte kontakt, for ikke å snakke om at noen med evne og vilje til å finansiere dritten tar ansvar. Når du da ikke får så mye som tak i kontakten din og ditt fantastiske avtaleforslag til en stakkars kapabel sjel enda står som ulest; ja da hjelper det godt på med en liten tår rødsprit. (I mine yngre dager pleide jeg å tvangsfõre meg selv på tunfisk, melk og rå egg - så jeg legger en del prestige i hva jeg kan svelge unna. Som hetero mannfolk glitrer det talentetet dessverre sjelden til sitt fulle potensiale. )

Så løste alt seg, plutselig.

Fra å ikke orke å se på noe eller høre på noe, til å måtte sette på noe Lana Del Rey, var det kun to tette bekreftelser imellom.

**Så fort jeg fikk opp PC'en kom jeg borti mailen (som jeg aldri ville åpnet om du så holdt en pistol til hodet mitt akklurat nå), og der var det faen rett inn på noen profesjonelle oppturer. "Faen bra adminsa på Freak reddet meg fra profesjonelt selvmord", flirte jeg for meg selv, før jeg skrev videre om å skyte heroin i under mitt stadig mindre anonymiserte online-pseodynm - relativt uaffektert. **

Anyways, nå skal det være en sjåfør her, planen min har fungert utmerket og jeg har skrevet ihjel enda noen flere av de tregeste minuttene i mitt altfor trege liv. Men han er her ikke enda, og det er faen kaldt ute, så hvor var vi?

Jo. Nå var han her, hehehe...

Så. 40 minutter er gått, og jeg har omsider injisert 0.11 med relativt grei dop. Toleransen er lav, dosen passet fint. Er bare minutter siden, kjenner fortsatt på den oppskrytte følelsen som Jokke ganske så treffende beskriver med ordene: "det 'ække no'n orgasme, men det føles jævla bra". Lana Del Rey har blitt flat og monoton, det samme har jeg. På vei opp hit husker jeg at jeg tenkte på hvor digg det er å føle nykter lykke, men samtidig hater jeg hvor kortvarig den er. Bare små øyeblikk? Det er alltid bare et tidsspørsmål før det er over; med heroin derimot, kan jeg vite med sikkerhet at livet er behagelig i 8 timer til..

Jeg tror summa summarum at jeg vil bli mye lykkeligere nyktern. Blir pissings på fredag, og er det én ting det å skrive om dette har vist meg så er det at forventningene overgår realiteten.
Sist endret av Tøffetom; 27. november 2018 kl. 20:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.