View Single Post
Jeg har tenkt meg litt om og vil supplere svaret jeg først ga.
Digital anarchy:
For det første vil jeg gratulere deg med at du har ordnet opp. Det er alltid inspirerende å lese om sånne.
Jeg stiller meg imidlertid tvilende til noe av det du oppgir som legitime årsaker til økonmisk trøbbel. Jeg er enig i at de er vanlige. Ikke legitime.

Miste jobben? Få deg en ny jobb. Null tilslag? Skaff deg bredere utdannelse. Det tar tid og koster penger? Da burde du posisjonert deg bedre når du var yngre og hadde muligheten. Selv tar jeg to utdannelser som har relativt lite mer med hverandre å gjøre. Dette reduserer risikoen for at kompetansen min ikke tilfredsstiller det arbeidsmarkedet etterspør i fremtiden.
Giftemål er risikosport, halvparten går i vasken og dessuten er det unødvendig. Her er du selv ansvarlig.
Vaklende hvitevarer kan du forsikre deg mot. Ingen hvitevarer varer evig. Er det snakk om produksjonsfeil får du medhold i klage.

Det du sier om hard jul er vanskelig for en som kritiserer deg å forholde seg til. Hvis hardheten skyldes overdreven feiring får du lite sympati. Er det derimot kortvarig depresjon eller noe av den sorten, så skal jeg ikke uttale meg om det.

Alt i alt er jeg ikke overbevist

Mentalmelt: Det jeg sa om afrikanere i finansbransjen er basert på det jeg har sett og observert av finansbransjen ikke undersøkelser som sier noe om mangfoldet der. Derfor er poenget mitt gyldig
Sist endret av panda123; 19. august 2018 kl. 23:19.