View Single Post
Sitat av bo1e Vis innlegg
Jon Hustad kom med påstanden først i ukeslutt på NRK en tid tilbake. Også han påsto at "alle" visste om dette, og han navnga folk eksplisitt som fikk mulighet til å benekte, noe de ikke kunne.
Vis hele sitatet...
Men med mindre både Hustad og "alle" også sto på åkeren og så på akten, eller aldri slapp Skei Grande av synet hele 2008, så er dette også basert på rykter. Som brukeren over også påpeker, nevnte Hustad heller ikke navn.

Sitat av bo1e Vis innlegg
Det gjør likevel ikke at jeg tror at de ville kokt i hop dette ut av det blå. Det er for merkelig til at jeg kan tro på det.
Vis hele sitatet...
Men historien de beskriver, og alle dens implikasjoner, slår deg ikke som merkelig? For meg virker begge deler ganske merkelig, og derfor tar jeg heller ingen stilling til det som noe annet enn rykter.

Sitat av bo1e Vis innlegg
Men jeg går i grunn å venter på at noen kan bekrefte/avkrefte. Mange har blitt stilt til veggs å bedt om å avkrefte det, men ingen gjør det. De viker unna. Jeg finner ingen god grunn til at alle skal gjøre det, når de bare kan si nei det stemmer ikke eller nei det har jeg ikke kjennskap til.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal man kunne avkrefte noe man kun har hørt om som rykter? Så vidt jeg ser i farten, har Resett kun konfrontert en enkelt person, Venstres pressesjef Jan-Christian Kolstø, og han sier også at dette "er jo bare rykter".