View Single Post
Sitat av AniWal Vis innlegg
Tror det decket vil slite mot storm og shops. Men de vintage turneringene jeg har sett i Norge har vært mellom 15 og 75proxy.
Vis hele sitatet...
Takk for referanse til storms og chops decks, ser at ting har forandret seg en del på abilities og ser hva du og Mith mener! Såpass med proxier ja, og jeg som fikk dårlig samvittighet fordi jeg ikke tok meg råd til å kjøpe originale Underworld dreams og Psionic Blast (for å nevne noen).

Sitat av Mith Vis innlegg
Jeg ville kalt det sjanseløst ja, men det spørs om du skal spille på kjøkkenbordet eller i turneringer. Den decken der ville ikke hatt sjans mot en standard-deck engang.
1/1er til 1 og 2/2er til 3 er alt for dårlig.
Vis hele sitatet...
Er jo kjøkkenbordet jeg går for sånn i utgangspunktet. Så på kortene i de decktypene som AniWal nevnte som jeg fant når jeg søkte opp at 1 for 1 ikke holder mål lenger. Selv komboen her med masse billige dyr som blir pumpet av Goblin King og gjort ublokkelige av Blood Moon ser jeg kan slite. Hadde vært gøy å prøve da!

Sitat av ronniba Vis innlegg
Så fikk man dilla og jeg vurderer å kjøpe flere kort for å sette sammen enda en deck. Føler at jeg fikk en god og en helt ok deck ut av booster packen jeg kjøpte.
Vis hele sitatet...
Cardkingdom som AniWal nevner (og sikkert flere andre sider) har noe som heter deckbuilder. Hvis du legger inn kortene og antallet du ønsker i rett format (listeform) så lager de automatisk en handleliste til deg. Brukte det selv til kortene jeg kjøpte nylig og fungerte fint.