View Single Post
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Hehe, det er strengt tatt du som gir inntrykk av at du ikke har sittet inne før. Du har tydeligvis gjort researchen din på National Geographic, og det er forsivdt greit nok. Men det er ikke akkurat i nærheten av realtiteten i norske fengsler, kompis. Du skal ha for at det du skriver hørs skikkelig, skikkelig tøft og kult ut. Men det er fortsatt ren bullshitt.



Lol. Ikke lur EzrealR mer enn han allerede har blitt lurt av TV/seg selv/den lokale helten.
Vis hele sitatet...
Si det etter ett år på enten Ringerike, Oslo, Ullersmo eller Ila. Du aner ikke hva du snakker om. Selv har jeg sittet et år på Ringerike og 10 mnd i Oslo. Ikke lenge siden en fyr ble drept på ringerike av en annen innsatt. Jeg har sett mye. Innsatte som klikker på hverandre, på betjenter. En gang var det en liten pakistaner som smalt en termos i trynet på en kvinnelig betjent og fortsatte og sparke henne i ansiktet mens hun lå bevisstløs på bakken. Det tok de andre betjentene flere minutter å oppfatte og reagere på situasjonen. Jeg har sett folk bli grisebanka for bagateller og jeg har sett folk bli stukker med både kniver og gafler. Så spar meg.