View Single Post
Du er fortsatt av dragen Tom? Har lest denne tråden igjennom side for side ørten gangenr. Pågangsmotet ditt til å ikke gi opp er beundringsverdig. Og jeg ønske det bare godt. Du er som du kaller deg, tøff. Faen så tøff du er (nei dette er ikke sarkasme i det hele tatt jeg mener det fra bunn av hjertet). Og nå også nylig diagnosert ADHD. Har ritalinen blitt mer tålelig eller har du gått over på noe annet? Spør fordi jeg så den første uka at du ikke var så fryktelig begeistret for stoffet.

Godt nyttår, Tom. Jeg håper og sånn det ser ut den siste tiden nå at du klarer å ha lagt den dragen på hylla nå. Mange sprekker, men som det sies må man feile for å finne vilja og måten til å fullføre. Og jeg har heiet på deg lenge i denne tråden, selvom jeg bare har postet et par ganger. Ønsker det alt det beste og vil nok følge denne tråden mest i lesing dog da jeg føler ikke jeg har så mye annet å komme med enn oppmuntrende ord da dette er et stykke utenfor min ekspertise.

Men klarer du å la den dragen ligge nå har du all grunn til å være stolt, for du har sloss et helsikes slag. Og vunnet mange kamper, nå håper jeg bare du klarer vinne selve krigen! Trenger ikke si det en gang for du gjør det, men ikke gi opp, stå på! Jeg vil tro du klarer det!