View Single Post
[quote=420master;3859113]
Sitat av SaySo Vis innlegg
Jeg forstår ikke hva du forsøker å si.
Artikkelen sier vel ikke noe om vold?
De bitcher om at alle midler er fratatt de og at de er helt akterutseilt på midler for å bekjempe narkotika. Eller, på folkemunne....de må faktisk utføre godt politiarbeid for å oppnå faktiske resultater. De kan ikke bare gå inn på telefonen til folk og finne ut hvem som pusher og gjøre anslag mot disse.

Uansett så opplevde jeg din tekst som veldig misvisende i forhold til artikkelen.[/QUOTE

Etter nærmere ettertanke; Finere lesing forstår jeg nå at Politiet ikke har nevnt vold. Men fra artikkelen:

« Tidligere har vi fortalt at anmeldelser for ungdomsvold har økt med hele 40 prosent siden i fjor.»

Syns fremdeles det blir for dumt å dra frem statistikker på en nedgang i narkotika anmeldelser da artikkelen blir myntet på voldssaker.
Vis hele sitatet...

Det var en tanke rotete overskrifter og ikke så lett å forstå hvilken overskrift som egentlig tilhørte artikkelen. Regner med at det er "skyter spurv med kanon" eller hva det var. Og det er totalt sett en merkelig overskrift i mitt syn.

Men, det har vært mye fokus på voldsutviklingen blant unge i det siste og trolig derfor det nevnes. Allikevel så blir det selvsagt rotete i artikkelen. Generelt sett så opplever jeg artikkelen som ganske så dårlig totalt. Men, jeg er på ingen måte journalist