Tråd: Selvmord
View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av rotskrot
Bol er for mobbere med liten pikk å null hjerne, stoff er for pyser å kan ikke kalles medisin.
Men du som vet allt om dette burde kanskje vurdere et selvmord, da hjelper du deg selv og alle rundt deg.
Vis hele sitatet...
Der er jeg litt i mot

Stoff er jo gjerne medisin, benzodiazepin ? jeg tok vertfall mye ting å tang fra medisinskapet som 14 åring ^^

vet ikke helt hva du mener med stoff, det er jo klart att du ikke kurerer noen depresjon med å bli heroin junkie, du blir bare om til ett annet depresivt togvrak da ^^

Bole for å få finere kropp, kanskje det faktumet att du er en liten pingle er det som gir personen suicidale tanker?, da skader det ikke å trene litt, å om du gjør det med det mildeste av alle bol er jo ikke det noe spess negativt, bedre enn å være suicidal i over lengre perioder.

Personlig er jeg små deppa for tiden, er jo under "utvikling", og det skjer jo i ny og ned i denne alderen, nå sitter jeg her og tror att jeg har sosial angst, men egentlig er jeg bare lat å tør ikke å gjøre noe (redd for å bli sagt nei til)

Hadde jeg hatt noe hasj nå, er det ingen tvil om att det hadde ledet tankene mine en annen plass og distrahert meg fra min depresjon, og fyfader det er fint med sånne pauser ^^

er stort sett sånn jeg unngår å bli deppa, altid ha noe i livet som skjer, vist jeg blir sittende inne å tenke for mye på bare piss å dritt (skjer automatisk) blir jeg deppa.
Men jeg er dog ikke fullt utviklet ennå så vet ikke hvor mye en sann her tankegang hjelper noen :P

Bare noe å fokusere på som ikke er negativt.

Nå vil jo ikke jeg være noen talsmann for nark eller bol, godt mulig dette bare er min tankegang i den tilstanden jeg er i nå.
Sist endret av Apeloff; 4. mai 2008 kl. 01:27.