View Single Post
[quote=Hans Majested;3438642]
Sitat av Ganskegreikar42 Vis innlegg

I hvilken setting blir/er det best å ta mdma, om man er meget shaky iht. krigsminner og sosialt følsom?
Er vel kanskje best å ta det type setting, hjemme i stua (har dame), eller har det samme nytteeffekt på overnevnte problemer, ute i naturen...usikker?

(Brukte det en del på 90 tallet, men mine psykiske preferanser er endret/"mulig noe svekket"?)

Er det stoffet i seg selv (mdma), som (kan lindre traumer), eller er det setting forutbestemt i tillegh, om man vil ha best mulig effekt av det?

Slenger på et spørsmål til.. Dama er bipolar, (mulig jeg og), kan dette være/kan bli en brems iht. efekt av velvære (under rusen) og/eller terapautisk virkning?
Vis hele sitatet...
Ta det hjemme i sofaen/senga med dama, kanskje røyk en jay (ville ventet mot slutten hvis det er første gang du prøver mixen da det kan bli litt for meget for noen under oppturen, bruker du hasj 'ofte' behøver du nok ikke være så forsiktig). Det beste med MDMA er bare å snakke med menneske(ne) du elsker mest i verden, det er helt fantastisk og magisk.

Til neste spørsmål, ja det kan hjelpe deg med å snakke om det feks. du åpner mye mer av degselv og blir antagelig mye mer komfortabel med å snakke om ting som ellers ikke ville vært så kult i nyktern tilstand. Det er en del saker hvor folk angrer på det de har sagt når de våkner dagen etter, men hvis du har huet noen lunde i vater og tenker deg liiitt om, så bør det nok ikke bli noe problemer med å overdele sensitiv informasjon. Men vær varsom, du snakker ofte før du tenker deg om.

Videre til ditt siste spørsmål; så er muligens min kjæreste og jeg bipolare/schizoaffektiv (har i tillegg traumer, og et lite lass til med diagnoser), har ikke blitt satt noe diagnose på akkurat det, mest pga vi bruker rus og de helst ikke ønsker å utrede deg da. Men alle symptomene er tilstede. For min kjæreste har dette skaffet litt svingninger under rusen, dette har dog skjedd imens vi har holdt på med stoffet litt for ofte og det i tillegg er en liten mulighet for urenheter i MDMA'en, da hun har merket at hun er mye roligere med noen batches vi får, hvor jeg selv merker hvor utrolig rent akkurat den batchen har vært. Alle psykiske lidelser kan være med å ødelegge eller utløse uønskede effekter. Ingen kan anbefale et stoff 100% til en med psykiske plager, og slik er det bare. Min kjære og jeg tar fortsatt det meste vi kommer over av rusmiddler når vi får muligheten, og det går helt fint med oss. Det handler bare om hvordan hjernen din, sinnet ditt, psyken og kroppen takler rusen. Selv mennesker uten psykiske lidelser kan få like uønskede effekter som de med, det er ingen fasit på det dessverre. Hvis du ruller, start med en lav dose, du kan alltid ta mer neste gang. Med riktig setting og stemning er det dog vanskelig å få emma til å bli noe annet enn fantastisk med riktig dosering og riktig folk. Kos dere hvis dere gir dere ut på rullen Musikk er heller ingen dum ting, og er som regel meget behagelig. Skulle en av dere oppleve noe fælt på noe vis, så anbefaler jeg dusj, seng og en animasjonsfilm av det hyggelige slag.

Legger til denne: https://mollymeasure.com
Sist endret av TheBean; 2. mai 2018 kl. 17:45.