View Single Post
Sitat av Freefalling Vis innlegg
Stesolid, Vival og Valium har samme virkestoff: Diazepam.
Folk pleier bare si Valium siden det er det mest brukte navnet til medisinen.
Vis hele sitatet...
Det visste jeg, men trodde kanskje Valium var det sterkeste mens Stesolid og Vival var noe under!

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det har god funk for det det er ment som. Du slapper av. Som en pils eller to omtrent uten bieffektene.(forutsatt at du ikke drikker mye). Ta en og ha trua på det. Ha noen til i bakhånd, det kan være like beroligende.

Som rusmiddel funker det heller dårlig hvis du ikke sitter helt stille og kjenner veldig godt etter Eller hiver i deg en hel boks, men da blir det fortsatt ikke veldig imponerende imo. Blir mest surr og forvirring, blackouts og ommøblering. Muligheter for å bli flau som faen dagen etterpå for folk du har kontakta under særdeles uskarpe omstendigheter
Vis hele sitatet...
Tok to i går kveld bare for å teste og ble meget avslappa i kroppen for å si det mildt. Var ganske deilig spesielt siden jeg sliter med anspenthet når jeg legger meg på kveldene, kroppen kjentes lett som ei fjær! Regner med rusen ikke er noe spesielt verdig på det så dropper å prøve meg på å ta flere på en gang, kombinere med alkohol, weed osv. Å knaske i meg hele boksen er poengløst da jeg trenger fire-fem av tablettene til selve reisen, så det blir nok ikke, hehe.

Sitat av camillafr Vis innlegg
Jeg sliter selv med flyskrekk hvor jeg får angstanfall. Jeg blir fysisk dårlig når jeg bestiller flybillettene, selv om turen er 6 mnd frem i tid. Jeg har også prøvd mye for å bli kvitt skrekken, men det går bare ikke.
Sist gang jeg fløy tok jeg 5 mg valium x 5, ikke på en gang men fra tidlig morgen til midt i flyturen.
Da jeg skulle få ny resept på valium fikk jeg bare 2 mg så jeg sa hva jeg måtte ta sist for en OK effekt og
han mente jeg var gal som tok så mye.
Jeg var fortsatt redd selv om jeg hadde tatt "så mye", men angsten "tok" meg ikke på samme måte om man kan si
det sånn.
For mange år siden fikk jeg imovane for flyskrekken, men det vil jeg ikke anbefale!! Jeg husker absolutt ingenting fra flyturen, hallusinerte og oppførte meg..merkelig?
Jeg skulle ønske jeg kunne få en pille hvor jeg bare sovnet og våknet opp igjen når flyet har landet
Vis hele sitatet...
Høres jævlig ut. Merkelig hvor redd man kan bli av fly altså! Føler med deg! Fint du skrev her forresten, for jeg lurte på en annen ting angående å ta med seg disse tablettene ombord i flyet. Tok du med deg Valiumen ombord i håndbagasjen, i så tilfelle hva sa de på det? Legen min hadde ikke et godt nok svar på det og jeg glemte å spørre på apoteket, men er det ok å ta med seg hele boksen ombord i flyet både ved utreise og innreise? Jeg fikk en boks med 25 tabletter. Skal jeg ha det i vanlig bagasje så må jeg jo ta tablettene før første flyturen og tipper effekten har blitt mye dårligere når jeg skal ta det andre flyet. Kan jo være greit å ha det i nærheten slik at jeg kan ta en til om det klikker for hodet mitt. Vil jo for all del ikke at de skal ta boksen heller, da freaker jeg ut.