View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vetikkemedturbo Vis innlegg
Du kan kraftig redusere hangover ved å følge tipsene på rollsafe (spis sundt før og etter (helst inkluder et par kosttilskudd), ikke ta for mye MDMA eller ta for ofte, få nok søvn og vile i etterkant f.eks.). For noen kan dette fullstendig eliminere hangover.
Du skriver at du har hatt noen tunge perioder i livet ditt. Hvis du er på medisiner for dette bør du google hvordan de fungerer med MDMA, noen kan redusere/eliminere effekten fra MDMA, andre kan være skadelige å kombinere.

MDMA gir deg en opplevelse som er helt unik fra alt annet du har opplevd i ditt liv, og jeg anbefaler på det sterkeste å prøve det minst en gang. Hvis du tar en helt fin førstegangsdose (f.eks. 100 mg) vil du sannsynligvis ha det veldig fint og få minimalt med negative effekter, og du vil være bedre i stand til å vurdere om dette er et stoff du vil fortsette med (bare husk å ta 2-3 måneders pause mellom hver gang).
Vis hele sitatet...
Takk for gode tips. Tenker også at det er noe jeg må prøve før jeg stryker med. Er ikke redd for hangoveren i seg selv, det takler jeg helt fint. Men har kone og barn, som gjør at jeg må fungere noenlunde normalt i dagene som kommer etter jeg kommer hjem igjen