View Single Post
BRAND ∞ STRONG
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Jeg har lagd mange tråder hvor jeg forteller om hvor dårlig selvtillit jeg har. Jeg ble grovt mobba i 8 år, og til den dag i dag får jeg fortsatt grove meldinger som går på utseendet mitt. Mange av dere lurte om dette var sant og her har dere bevis: https://imgur.com/gallery/pO1ctSJ

Slike meldinger får jeg hver eneste dag. Ingen jente har noen gang vist interesse i meg og jeg har 0 selvtillit. Jeg klarer ikke å se meg i speilet, og ser bare et uhyre hver gang jeg gjør det. Trengte bare å vente, takk for meg.
Vis hele sitatet...
Litt slingringsmonn må man fakturere inn her i livet. Man møter alltids folk som jævlige og noen perioder er dritt.
Men det du beskriver her er uendelig langt unna hva som er akseptabelt. Får vondt og blir sint av å lese det.

Folk har gått til sak mot skole/kommunen de har vokst opp i når de har opplevd langvarig mobbing og trakassering
uten at noen har grepet inn eller fanget det opp. Man kan bli skadet for livet av sånt.
Har jobbet på skole og har sett hvor konflikt skye lærere og ledelse kan være.

Vet ikke hvor gammel du er eller hvordan livssituasjonen din er, men har du vurdert å bryte helt opp?
Flytte et sted ingen kjenner deg og begynne litt på nytt.