View Single Post
Upendo!
Trådstarter
121
Sitat av celtseus Vis innlegg
Er det ikke i empatiske baner du helst til enhver tid vil tenke? Sier duden som kaller den stakkars kassaansatte stygge og truende begreper og vil knocke til han og spytte på han bare fordi han gjør jobben sin og spør kundene om leg når de kjøper øl..
Vis hele sitatet...
Kan du legge frem bevis på dette?

For det ser ut som du lyver eller misforstod det jeg skrev. Jeg har aldri kalt den butikkansatte noe stygt, ei heller brukt truende begreper og vil heller ikke knocke til han eller spytte på han. En spyttklyse på rullebåndet anbefalte jeg TS fremfor å nettopp knocke ut den butikkansatte.

Verden er brutal og misforståelser skjer, jeg har lest andre innlegg fra deg som appellerte til meg.

Peace!

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Jeg opplever at folk skal oppdra, fordømme og styre andre, på en måte jeg har vanskelig for å tro de hadde gjort foran vennene sine eller fremmede i virkeligheten. Lurer hvordan mange av oppdragerne, gjerne de med lang fartstid her, og åpenlyst bedre utdannet og skrivefør enn mottagerne, klarer å komme seg gjennom en dag uten å enten ignorere alt som provoserer dem, eller bruke hele dagen på å krangle og å oppdra andre
Vis hele sitatet...
Jeg synes ikke de mest erfarne brukerne her inne er så veldig gode eksempler til etterfølgelse når det kommer til å unngå små stikk. Et innlegg jeg skrev til den svært intelligente vidarlo.

Hyggelig å se deg i tråden min mea! Luv ya, and you know why!
Sist endret av K-Uche; 8. november 2020 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.