View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Takk for svar, setter pris på det.

Har alltid synes at det er best å snakke med kvinner selv faktisk.

Jeg har lyst til å forklare på ny det jeg prøvde å si om psykologen, og hvorfor det var et problem at hun var kvinne. Men skal prøve å tone det ned.
Jeg synes scenarioet der jeg kommer til henne og innrømer hva jeg driver med, hva jeg tenner på osv osv . er veeeeeeldig pirrende nå. Har ikke lyst til å ødelegge relasjonen fordi jeg ble for kåt på henne liksom. Helt konkret er jeg redd for at jeg mister kontrollen over hva jeg sier, og at jeg sier noe som blir så dumt at det ødelegger behandlingen for meg, for eksempel ved at jeg ikke tør dra tilbake..
SÅ drøye ting kan jeg faktisk si. Lol. Det er denne gutten truende til på amf. Omg. Skulle vært bura inne.

Jeg har møtt henne før ja. Er trygg på henne. Og jeg tror egentlig at hun tåler det meste godt. Bedre enn meg....

Jeg burde vel egentlig kanskje ta en pause fra terapi når jeg driver og tar amfetamin?
Vis hele sitatet...
Skjønner deg mann, får tanker om psykologen min selv, jeg er skråsikker på att alle vi sædkanoner av mannfolk tenker på det.

Prøv å møt opp nykter kanskje? Xanor har funket for meg, tror ikke psykolog time på makkers har blitt fint.

Psykologer skal tåle dette, kanskje er de skikkelig dirty selv, hvem vet. Vi er jo bare mennesker, hvem bryr seg.

Klem.