View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Samme her. Begynner å gå hardt utover lommeboka nå. Jeg lovde meg selv at det ikke skulle bli sånn, men nå det i gang igjen verre enn noen sinne. Har samtale med psykolog i om et par dager og jeg må vel bare si det som det er til henne. Problemet er at hun er kvinne, og allerede der blir det tullball fordi det er helt andre ting jeg har lyst til å fortelle henne.


Jeg skjønner at folk synes sånt som det her er mosomt, men kan love dere at det ikke er særlig morsomt å være midt oppi det!

Setter veldig pris på om noen sender varme tanker min vei.
Vis hele sitatet...
Prøv å legg det på bordet uansett om hun er kvinne, du trenger ikke å gå i detaljer. Jeg selv synes kvinner er lettere å snakke med en menn da kvinner er veldig omsorgsfulle og forståelig.
Men hvis dette er ett individ du aldri har truffet før skjønner jeg att du holder tilbake, noen psykologer er rett og slett elendige på fagfeltet sitt.

Har kjent min kvinnelige psykolog i 2 år, hun vet alt om meg.

Første timene er jo litt sånn bli kjent prat så kan jo vente med det drøyeste til du føler deg sikker på psykologen.

De har jo taushetsplikt så lenge du ikke tenker å drepe noen eller voldta ett barn.

Kjør på mann

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Samme her. Begynner å gå hardt utover lommeboka nå. Jeg lovde meg selv at det ikke skulle bli sånn, men nå det i gang igjen verre enn noen sinne. Har samtale med psykolog i om et par dager og jeg må vel bare si det som det er til henne. Problemet er at hun er kvinne, og allerede der blir det tullball fordi det er helt andre ting jeg har lyst til å fortelle henne.


Jeg skjønner at folk synes sånt som det her er mosomt, men kan love dere at det ikke er særlig morsomt å være midt oppi det!

Setter veldig pris på om noen sender varme tanker min vei.
Vis hele sitatet...
De blir like kåt, kanskje mer å. Det er sykt hvor dirty man blir med hverandre, å de blir som regel like våt som bergen.

Det er vel individuelt hvordan speed fungerer på oss.
Sist endret av makkalatte; 17. mai 2020 kl. 16:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.