View Single Post
Anbefaler vel egentlig å ta en av de "klassiske" psykedeliaene fremfor 2c stoffene, mener at de gir en mer omfattende opplevelse.

Du nevnte at du holder en knapp på sopp fremfor LSD grunnet varigheten, da må jeg bare si at det isåfall er en lur idè å mekke sopp-te!
Å ta det i flytende form hjelper for den berømte kvalmen og gir en mer intens men kortere opplevelse.

Med te så begynner du å trippe innen 15 min, det varer ca 5-6 timer så er showet over - du er så og si edru. Det varte akkurat passe lenge.
Spiser du det og har en mage som ikke er helt hypp på å fordøye sakene i en hast, så sitter du der 10 timer etterpå og klør deg i huet og lurer på hvorfor du fortsatt ser astekerkunst i gulvteppet. Dette er individuelt, noen kan spise det og være edru like fort som med te.

Ellers er LSD et fantastisk stoff. Litt mer easy-going etter min mening. Sopp tar deg liksom på en reise og viser deg masse greier, LSD er mer en mental atomreaktor som sender tankene dine waaay out there, men det er fortsatt du som styrer skuta hvis du skjønner. (although, hvis du har sykt ren syre og tar nok, så er det en sjangse for at egoet ditt kollapser du møter din indre gud og alt det der og da må du bare holde deg fast. Du skjønner hva jeg mener når du kommer dit)

Anyway, dette vet du sikkert. Men uansett hva du skulle ta, så er det instillingen som er det viktigste. Annse det som en mental ferie, slutt å tenk og bare flyt med strømmen. Et nytt kapitell begynner.

Ønsker deg lykke til. Also, high fives for å gro ut av aspergerdiagnoser.