Tråd: 2C-x
View Single Post
Sitat av psilonaut Vis innlegg
i små doser er det ikke så kraftig som de fleste tror. grunnen til at det i min mening vil være bedre er fordi disse ikke gir de bivirkningene som 2c-x har rykte for. samtidlig varer det max 20 minutter før du er nede på baseline og alt er over, i kontrast til 2c- som varer minst 10 timer før du er i stand til å sove. (varier på dose og variant).. Når det gjelder syntetisk vs. organisk. vil jeg svare med det samme som over. bivirkninger er færre og stoffene (sopp) er testet over tusener av år og veldig trygt iforhold til FORSKNINGS KJEMIKALIENE som ikke er ment for mennesklig konsument. det er bare mitt tips selvfølgelig. gjør hva dere vil.
Vis hele sitatet...
Bare fordi et stoff er organisk betyr det ikke nødvendigvis at det er tryggere enn syntetiske stoffer. Det finnes hundrevis av planter som er gjerne like giftige som flere forskjellige syntetsike stoffer.

LSD, meskalin og ketamin er jo 3 eksempler på releativt trygge substanser. 2C-x familien har blitt prøvd ut flere titallstusenvis av ganger å det er svært få som faktisk har død eller tatt fysisk skade av det.

Spør du meg så høres den "jeg tar bare naturlige ting" ut som noe hippivrøvl.