View Single Post
Sitat av bris Vis innlegg
Har vært svært interessert i psykedelika siden jeg var 15 år. Har lest en del og tror jeg er så klar som jeg har får blitt. Det er klart at jeg enda er ung og alltid vil være mer moden i fremtiden, men her spiller også nysgjerrigheten og tolmodigheten min en ganske stor rolle..

Jeg antar at mitt rusmiddel of choice blir sopp. Har kommet fram til at det er lurere enn LSD, hovedsakelig på grunn av at varigheten er kortere. På den andre siden har jeg hørt at det er mindre sannsynelig at man får en dårlig opplevelse på LSD enn sopp og at sopp fort kan bli mer emosjonelt, men har likevel blitt anbefalt sopp over LSD andre steder.

Tripen blir nok uten sitter uansett, og derfor vil jeg gå for en lav og trygg dose. Jeg tror ikke på at man "må" ta en høy dose første gangen for å få det knall, da setter jeg heller sikkerheten litt foran
Vis hele sitatet...
Du vil nok fint klare å takle en lav og trygg dose uten sitter, det har i hvert fall jeg også gjort, og jeg er rundt din alder. Allikevel vil jeg bare legge til at du aldri er så klar som du tror at du er. Jeg var i nøyaktig din situasjon for et halvt år siden. Hadde lest titalls av rusrapporter, kunne alt av fakta om spiss fleinsopp, visste om alle forhåndsregler du burde ta før en tripp. Det er først i ettertid jeg har innsett hvor umoden og barnslig holdning jeg hadde til psykedelika, for jeg var virkelig ikke forberedt i det hele tatt. Men, hva kan man si, jeg ville garantert gjort det uansett hvor mange advarsler jeg hadde fått, så jeg vil heller bare råde deg til å kjøre det trygt og ikke hoppe på for store doser uten å være helt sikker på at set og setting er perfekt.

Jeg kan bare legge til at jeg trippet på fleinsopp fem ganger i løpet av høsten 2010, altså et halvt år siden. Den første trippen min var fin, da spiste jeg rundt femten sopp og røykte litt hasj. Etter det gikk det bare nedover og alle opplevelsene mine ble dårlige. Nå i ettertid klarer jeg ikke å røyke cannabis lenger fordi rusen minner meg for mye om fleinsopprusen jeg opplevde.