View Single Post
God dag. La meg introdusere meg selv.
Jeg er 18 år gammel, og jeg vil oppleve hva psykedeliske droger kan gi. Jeg gjør det over gjennomsnittlig bra på skolen, jeg har en kjæreste og det meste er stort sett greit. Jeg kan ikke si at jeg har noen psykiske plager jeg sliter med. Når jeg var 10 ble jeg diagnosert med aspergers syndrom, men jeg tviler på at det har noe å si. Jeg ville neppe blitt diagnosert med det i dag, ettersom jeg ikke har noen problemer eller symptomer på aspergers lenger. Jeg har "vokst ut av det".

Som jeg skrev, så vil jeg oppleve psykedeliske stoffer. Jeg har aldri prøvd noe psykedelisk før, så dette ville blitt min første gang. Jeg har heller ikke særlig erfaring med andre stoffer, annet enn alkohol. Jeg kan få hendene mine på LSD eller sopp (psilocybe cubensis). Jeg bor med foreldrene mine, og tripen min ville vært her hjemme, alene så klart. Jeg tenker at jeg ville laget noen spillelister med avslappende musikk, blues, jazz etc. Musikk jeg liker. Jeg ville gjort trip-området mitt så ryddig og lite distraherende som mulig.

Når det gjelder dose - Jeg tror jeg ville tatt noe rundt 1 gram med tørket sopp første gang, evt. noe som et halvt frimerke (50 microgram?). Etter hva jeg har hørt er ikke dette noe som vil være veldig overveldende, jeg tror det er en dose som kunne gitt meg en smak på rusen uten at det kunne blitt noen særlig skumle situasjoner jeg ikke hadde hatt kontroll over.

Så hva tror dere om planen min? Synes dere det høres greit ut, og tror dere det er greit å gjøre det alene for første gang?