View Single Post
Begge er shit, men Ja 7 er vesentlig bedre enn 6. 7 er også vannavstøtende. Dette er dog to veldig gamle modeller og du må nok regne med å måtte bytte batteri på dem hvis du kjøper brukt. 6 og 7 batteriene holder typ 2 år så er det lite brukstid igjen. Batteribytte koster alt fra 3-800kr litt ettersom hvor du går. 6eren får nok ikke støtte for neste iOS og du vil da ikke lengre få støtte for mange apper. 7eren vil nok bli drit treg med neste iOS (selv om jeg regner disse som drit trege i utgangspunktet, men nå har ikke du så høy standard som meg).
Legg litt mer i budsjettet ditt så får du noe bra som holder lenge er mitt tips, men nå var det ikke mitt tips du spurte etter..

For å svare på spørsmålet ditt, forskjeller; iPhone 6 kamera bak 8mega pixel og 1,2mp front kamera. iPhone 7 12mega pixel kamera bak og 7mp front kamera. 7er har 2-3 timer bedre batteritid (ikke nødvendigvis hvis det er en gammel og brukt telefon). iPhone 7 har bedre prosessor, samt er vannavstøtende. Det er hovedforskjellene