View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ikke noe vits i å spørre om sånt på freak. Alt er farlig og feil i følge google-ekspertene her inne.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig i at det ikke er noe poeng å overdramatisere slik noen gjør. På den annen side er et ord som "barnemat" ikke det best egnede ifm. cocktailen det er snakk om. Freak et sted folk kommer for å få korrekt og nyansert info (at de burde google litt og få en 2nd og 3rd opinion, er så, men i praksis er det nok mange som tar det de leser her for god fisk, og agerer etter det). Dermed har brukerne kollektivt sett et slags samfunnsansvar, og jeg syns det er på sin plass at slike tråder ikke kun inneholder personlige anektoter om hvor bra det pleier å gå, eller hvor dårlig det gikk den ene gangen, men også saklig informasjon om mulige uønskede effekter. Jeg mener for øvrig ikke at posten du svarte på var nyansert. Det var heller ikke din.

TS: Avhengig av form og dose, pleier jeg å regne minst 12, ofte 18 og maks 24 timer etter siste dose som passe ventetid før søvn - lenger ved inntak av metamfetamin. Og ja, en erfaren speedfriker kan sovne på speed, men TS er åpenbart ikke det. Ved inntak av alle tre stoffene ville jeg spart ølen og hasjen til det begynner å bli kjedelig på nedturen.