View Single Post
Sitat av Beebob Vis innlegg
Du får være så mistenksom du bare vil, jeg føler jeg har forklart behovet godt. Jeg kan heller ikke bruke fks Tramadol på dagtid, da det ikke er forenelig med bilkjøring, for å nevne en av grunnene.
Jeg går til fysioterapi og psykomotorisk fysioterapi ukentlig, jeg spiser i hovedsak plantebasert etter anbefaling fra rehabiliteringssted hvor jeg har hatt flere opphold, jeg gjøe yoga daglig, hjemmehjelp får jeg ikke (ikke at det hadde hatt så mye å si siden det er mannen som gjør husarbeid), jeg mediterer og gjør mindfullnessøvelser regelmessig. Så det er ikke som om ingenting er forsøkt i jakten på ett mer ok liv.

Jeg har forstått at ett forum med i hovedsak misbrukere kanskje ikke er ett sted å spørre råd, siden deres eget rusbehov helt tydelig projiseres over på meg. Jeg søker heller derfor informasjon andre steder.
Og tror du virkelig ikke temaet om barnas sikkerhet, konsekvenser osv har vært ett tema her hjemme? Du skaper ett scenario utifra dine egne erfaringer, og det blir helt meningsløst all den tid mitt liv er totalt forskjellig fra ditt.
Vis hele sitatet...
bare ignorer de anonyme trolla osv. veldig mange her som ikke er slik du beskriver og kan objektivt hjelpe med sin kunnskap/erfaring, uten dømming og forsøk på påtvingning av egne ideologier.

siden du har erfaring fra før så er det nok best du går via han du snakker om for å unngå mer enn nødvendig omgang med "ulovligheter", og når du har tid så prøv røyke bittelitt, neste gang litt mer til du ser om det kan være noe for deg el ikke.

om det så viser seg at det funker for deg så anbefales edibles el vaping.
edibles>vape, ja det varer lengre, men ikke mer enn en veldig kort natts søvn om vi snakker doser som ikke gir nevneverdig rus.
ganske lett å lage en større batch kapsler med en standard dose du velger i hver kapsel. bortsett fra de få gangene du lager ny batch er dette også helt diskret og nesten uendelig holdbarhet så du har mange valg på lagringsplass.

send gjerne en pm om du har fler spørsmål, men anbefaler å ta det her å bare ignorere de du føler ikke har noe å bidra med i saken din for best mulig svar.
Sist endret av Munted Artist; 19. februar 2020 kl. 07:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.