View Single Post
Trådstarter
33
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Den perioden jeg gjorde dette (men av andre årsaker), blandet jeg det ut med tobakk. Kanskje 0,15g per joint. Jeg klarer ikke å røyke det hvis det blir for mye hasj iforhold til tobakk.
Jeg tror trikset her blir nesten å prøve seg litt fram uten å føle at man er den store slemme ulven.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Jeg har aldri prøvd å røyke gress rent, så jeg tenker at jeg får forsøke å blande ut svakt med tobakk selv.
Med en mann som er omtrent avholds på alle vis, og som gir sin velsignelse, så tenker jeg at prøving og feiling blir tingen her. Han gir rom for at jeg skal kunne finne en dosering som fungerer i vår hverdag.

Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Kjør på, har ikke så mye konstruktivt å komme med, men så lenge du har en fyr du stoler på, med produkt du ser etter, så gi det en sjans. Hold kjeft om det til alle, og ingen får vite noe. Selvfølgelig er det bedre med litt pot en opiater over tid. Om det vil fungere eller ikke vet ingen før du har prøvd. Lykke til
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha
Har ingen planer om å markedsføre dette så voldsomt, så det blir en greie mellom den svært straighte mannen min og meg.
Jeg føler også det du sier, at litt pot ved behov må være bedre enn opiater. Legene har null skrupler med å skrive ut tabletter, men en stakkars bønne får skylda for all elendighet
Jeg satser på at det fungerer etter planen, mottar en testdose eller to iløpet av halvannen ukes tid. Så da får jeg sørge for at mannen er hjemme og tilgjengelig slik at jeg kan prøve ut.
Sist endret av Beebob; 18. februar 2020 kl. 12:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.