View Single Post
Trådstarter
33
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja men det er derfor jeg foreslår cbd olje. Syns ikke det er etisk å rådføre en barnemor til å ruse seg og risikere barnevernet på nakken. Ja det skjer og ja man får store problemer det kjenner jeg godt til
Vis hele sitatet...
Jeg tror du har misset poenget kraftig her.
En urinprøve, om det skulle komme til det, gir utslag uansett om det er den ene eller andre slags cannabisprodukt man har inntatt. All cbdolje har spor av thc, det er grunnen til at det faller under narkotikalovgivningen her til lands. Ergo har det lite å si hvor thc'en kommer fra, utslag er utslag.
Det er begrenset hvor ruset man blir av ett inntak som det jeg beskriver. Jeg vil påstå at to Tramadol gir en vel så sløv fremtoning som ett puff cannabis, for ikke å snakke om ett vinglass eller to, for de som drikker alkohol.
Syns fremdeles det er utrolig spesielt at skepsisen er så stor, hvertfall her inne.
Jeg forstår nå at min hensikt tydeligvis har blitt misforstått flere steder her i tråden, og tenker at jeg uansett ikke kommer til å få noe mer klarhet på det grunnlaget. Basises for en ordentlig samtale blir i grunn borte når folk koker opp barneverns-scenarioer utifra dette.

Forøvrig, grunnen til at jeg poster her inne, er ganske enkelt fordi norcan ligger nede. Jeg tror jeg kunne fått en mer konstruktiv debatt der, kontra her hvor det antydes at det er rusen som er målet.
Lev ett liv med intense smerter døgnet rundt, så tenker jeg at dere også er villige til å gjøre nesten hva som helst for noen timer avslapning så kroppen klarer hente seg inn.
Sist endret av Beebob; 18. februar 2020 kl. 06:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.