View Single Post
Trådstarter
33
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Du har ikke brukt cannabis mot smertelindring før, og du er småbarnsmor? Ville trådd veldig forsiktig her med tanke på barna dine.

Har du snakket med legen din angående tablettene? Funker ikke medisinen på tiltenkt vis vil det i de fleste tilfeller være mulig å endre dose og virkemiddel. I noen tilfeller kan man også få utskrevet medisiner basert på cannabis i Norge, men det er veldig dyrt.
Vis hele sitatet...
Takk for omtanken, men jeg tror ikke at Tramadoltoleranse er spesielt bedre enn ett trekk cannabis i ny og ne.
Legen ønsker ikke skrive ut Sativex, av andre preparater så er det snart kun faste igjen som ikke er prøvd og jeg ønsker å være moderat med medisinering, og hvertfall ikke bruke noe fast.
Legen har ikke så mange andre alternativer enn Tramadol å tilby lenger.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En annen ting som er verdt å nevne er at det er forskjellige straina med forskjellige effekter, så noen straina vil være bedre egnet til dine behov.

Kjøper du av dealere må du jo ta det du får... Skulle jeg selv brukt det til medisin ville jeg dyrket selv. Da vet man hva man får og man har en stabil tilgjengelighet, samt at man slipper å stresse med dealere osv.

Det blir vel ikke noe mer "offesielt" enn at legen din skriver ut tramadol? Jeg vet ikke så mye om hvordan det fungerer med resept i Nederland annet at jeg kjenner et par stk som har gjort det.

Ville uansett testet litt først for å se om det i hele tatt har den effekten du ønsker deg.
Vis hele sitatet...
Dette ang strains osv er jeg klar over, men jeg ønsker å prøve litt for å se om det kan ha noen effekt før jeg i det hele tatt evnt vurderer å dyrke noe.

Jeg vet ikke, men det føles liksom mer innafor å ha noe som er lovlig i Norge i journalen, hvis det gir mening.
Sist endret av Beebob; 17. februar 2020 kl. 20:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.