View Single Post
Hei!
Trenger litt råd ang.bruk av pot som smertelindring.
Long story short, jeg har en kronisk smertelidelse som jeg ønsker å prøve å behandle med pot istedetfor tabletter jeg får av legen. Ønsker ikke å stå på Tramadol hele tiden, da de jo både er vanedannende og jeg blir litt uvel av dem.
Jeg har tidligere erfaring med rusmidler som kokain, speed, pot og hasj, men ikke på denne måten. Før (12-15 år siden) var det utelukkende for å bli så rusa som mulig, nå er vel heller målet å unngå å bli spesielt stein.
Som småbarnsmor vil bruken være på kveldstid for å dempe smerter før sengetid, utover det har jeg ikke noe ønske om å benytte meg av det.
I tillegg så er det jo køl umulig å skjønne seg på hvordan man får tak i det lenger. Jeg kan liksom ikke fly gatelangs for å score i min situasjon heller, og jeg bor på ett lite sted. De som fyrer her kunne jeg sikkert ha vært mora til
Har noen tips til meg ang denne typen bruk?
Jeg har tidligere kun røyka som joint, blandet med tobakk, men lurer på om det er andre måter som er bedre egnet?
Andre tips?
Har jo vært helt ute av "gamet" i mange år, men håper at dette kan hjelpe meg til en bedre hverdag.
Takk på forhånd!