View Single Post
Sitat av Nissen1995 Vis innlegg
Har en jeg kjenner som hele tiden skal fortelle alle hvor "G" han er. han går rundt å kaller alle potet, men hvis noen svarer han med kebab eller noe så er de rasisten i saken. Han kan ikke si som mange at familien hans har hatt det ille. HELE slekta hans flytta til Norge på 60-tallet på grunn av økonomisk gevinst. Når broren hans, og brorens kjæreste flytta ut nå FIKK de en leiglighet av staten... Han fikk også maskinførerbevis og lastebilførerkort til langt over 100k. Moren til denne gutten "jobber" hos nav.

Hvorfor er det da sånn at han gutten skal få alle lærere og likende sitt parti når det er en sak, når han går å skryter av disse tingene og jeg vet at muttern og fattern driver å betaler for at mora hans er LAT? Rasismen går nok litt feil vei i visse tilfeller....
Vis hele sitatet...
Du misforstår. For det første er ikke lærerne "og lignende" rasistiske mot noen hvis de tar hans side i en sak. Disse lærerne diskriminerer ikke mot noen ved å gi disse menneskene færre muligheter eller rettigheter. Dette høres ut som en kar som har problemer med å tilpasse seg og som sliter med kjipe forhold hjemme men jeg vil påpeke at hverken jeg eller du kjenner ham, virker det som.

Vi må huske at vi ikke bør sette oss selv på en pidestall selv om vi betaler skatt. Det er ikke som om din mor og far alene finansierer familien til denne gutten.

Edit: Regner med at dere begge er født i 1995? Da er han et barn. Da er det ikke så fryktelig rart han er litt "tøff". Sånn er jo du også.
Sist endret av Svrdfsk; 3. desember 2012 kl. 17:03.