View Single Post
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Jeg misliker sjokkis sterkt, og mistenker ham for å være en ekstrem rasist/Vigrid-medlem - som forsøker å konstruere en sannhet.

Den enkleste måten å se dette i praksis på, er måten sjokkis setter opp en liste over selskaper som er kontrollert av jødene på. Det blir så enkelt og banalt å tilbakevise at jeg nesten ikke gidder, men ok - la gå:

Du setter opp en liste over selskaper som er kontrollert av jøder. La meg også sette opp en liste:

Coca-Cola (deleid av den katolske kirken)
Pepsi
Lucasarts
NBC
Sirius
Newscorp.
DELL
+ 2000 andre, større internasjonale selskaper - deriblant ekstremt mange medier

Hvem er disse eid av? Er disse også styrt av jødene? Nei. Du konstruerer en sannhet ved å trekke frem de tingene som støtter teorien din - og overser alt annet. Dette typiske trekk for en konspirasjonsteori - og konspirasjonsteorister - og jeg er så utrolig lei av dere. Mange av konspirasjonsteoretikerne lider av alvorlige psykoser, og trenger behandling.

Jeg er helt åpen for å diskutere om jødene har for stor innflytelse på internasjonal media, men å sette opp en liste over styreformennene i et utvalg selskaper, det blir for banalt. Enhver som har sittet i bedriftsstyrer, vet at styreformannen har minimalt å si for hvordan selskapet blir drevet; han er et styremedlem blant mange, og det er disse som kontrollerer selskapet. For at f.eks FOX skulle vært "styrt" av jødene, så måtte SAMTLIGE medlemmer av styret vært jødiske - ellers vil ikke jødene kunne ha noen gjennomslagskraft for sakene sine. Så dette blir bare for tullete og idiotisk.