View Single Post
Sitat av RN22 Vis innlegg
Yeah den skjønner jeg også. Har ikke sagt noe til forsikring da jeg gikk inn for å bruke den så hadde betaling for de siste månedene ikke kommet. og de hadde avsluttet avtalen. Vet ikke hvorfor. hadde ikke fått noe melding/brev om det heller. Alt av regninger hos meg går på autogiro. Problemet er nå at jeg står uten forsikring. Noe som jeg trudde jeg hadde. Og er 10k fattigere uten noen mulighet til å få dem tilbake.

Så spørsmålet var egentlig om jeg kunne signere en ny avtale også endret noen datoer. Men skjønner jo at det ikke er så lurt. Blir bare litt desp når julpengene går rett ut av vinduet.
Vis hele sitatet...
Da er det mer fornuftig å tegne ny forsikring nå, og så bli frastjålet bagene én gang til, med ny anmeldelse. Da blir datoene riktig, og forsikringsselskapet har tvilsomt noen måte de kan finne ut at du har levert lignende politianmeldelse tidligere så lenge du ikke har meldt det til forsikringsselskapet.

Det er selvsagt en liten risiko for at politiet reagerer, men jeg tror ikke den er særlig stor. Anmeldelsen blir nok makulert omtrent uåpnet.