View Single Post
Jeg kjenner meg til dels igjen, jeg bryr meg ikke om så mye annet enn det som angår meg. Allikevel er det viktig er det viktig å følge med på hva som skjer sosialt sett, har en venn akkurat som deg som isolerer seg fra verden og kan lite, han er ikke en dum person, men han oppfattes sånn siden han kan så lite om det som skjer utenfor hans "sone"

Jeg vil bare påpeke at det er en forskjell mellom kunnskap og intelligens. Man er ikke nødvendigvis smartere enn sidemannen selvom man mestrer et begrep bedre.

På jobben min er det bare damer fra alder 30-45, jeg vet hva som interesserer dem, og snakker bare om deres tema, og igjen da blir sett på som veldig reflektert/smart.

Og dere som synes det er så ille å lese nyheter/oppslag enten der er på vg, db eller nettavisen, hvorfor gjør dere det? Jeg har sett enkelte i min krets/jobb bli nesten deprimerte av det de leser, veldig rart når de ikke har noen releasjon eller "bond" til de personene de faktisk leser om som har blitt rammet av noe ille? Kanskje jeg er i ett eller annet slags madhouse hele tiden
Sist endret av Oshugon; 29. juli 2016 kl. 21:58.