View Single Post
Sitat av Wessa Vis innlegg
Deg om det. Folk har forskjellige meninger.
For min del derimot, ville jeg reagert på om naboen dyrket i det nabolaget jeg prøvde å oppdra barna mine. Mest på grunn av at narkotikatrafikk og det miljøet det skaper er ikke noe jeg vil ha over lekeplassen til barna mine.
Også litt fordi jeg på sikt ikke ønsker at mine barn skal ha enkelt tilgang til narkotika.

Jeg anser det som min plikt å tyste, dersom jeg vet at noe alovrlig ulovlig foregår. Jeg bryr meg ikke så mye om hva tøffe gutter i tøffe flimer mener om tysting. Jeg mener nå at det er både rett og rimlig og til alles beste.

Folk må gjøre hva de vil innenfor husets 4 vegger, for all del, men jeg mener fortsatt at man som borger har plikt til å si ifra dersom det foregår noe ulovlig. Tipper ungene til Josef Fritzl hadde satt pris på om noen hadde meldt i fra litt før...
Vis hele sitatet...

Får si som en bekjent fra nordland pleier å si om han blir fyrt. Satan du er dum.

Tror du at de som dyrker har trafikk på døra? Mennesker som dyrker er nok de aller mest anonyme og stille mennesker du kan tenke deg. Det forekommer helt garantert ikke salg av hasj fra en som dyrker. Enten dyrker de til eget bruk eller så dyrker de for salg i bulk. Men narkiser vil du aldri se i nabolaget, for det ville vært en dead giveaway. Så om du har dyrkere i nabolaget så kan du nesten være trygg på at det blir mindre sjanse for narkotrafikk.

Du mener det er din plikt å tyste, jeg mener folk som deg skulle hatt deng.
Legge seg opp i alt mulig rart. Klart en kan tipse om det er noe alvorlig på gang men jeg kan ikke forstå mennesker som tipser om mindre forbrytelser.

Så bra at du trekker paralleller mellom dyrking av hamp og Frtizel.
For det er jo 2 like forbrytelser........ Det viser jo at du virkelig har evnen til å tenke sjæl......
Sist endret av random67489; 17. januar 2013 kl. 12:56.