View Single Post
Sitat av random67489 Vis innlegg
Nå er kanskje folk forskjellige men om det var slik at jeg mistenkte naboen min for å kjøre en hardcore narkoplantasje så kan jeg ikke si at det ville plaget meg det aller minste. Hva andre folk gjør innenfor husets 4 bryr jeg meg ikke særlig mye om. Greit at dyrking bryter med norsk lov, men det er da ikke hverken min plikt eller min livsoppgave å være tyster.

Nei jeg ser virkelig ikke at et par dyrkere i nabolaget skulle vært negativt på noen som helst måte. Vi snakker ikke en meth-lab heller liksom.
Vis hele sitatet...


Deg om det. Folk har forskjellige meninger.
For min del derimot, ville jeg reagert på om naboen dyrket i det nabolaget jeg prøvde å oppdra barna mine. Mest på grunn av at narkotikatrafikk og det miljøet det skaper er ikke noe jeg vil ha over lekeplassen til barna mine.
Også litt fordi jeg på sikt ikke ønsker at mine barn skal ha enkelt tilgang til narkotika.

Jeg anser det som min plikt å tyste, dersom jeg vet at noe alovrlig ulovlig foregår. Jeg bryr meg ikke så mye om hva tøffe gutter i tøffe flimer mener om tysting. Jeg mener nå at det er både rett og rimlig og til alles beste.

Folk må gjøre hva de vil innenfor husets 4 vegger, for all del, men jeg mener fortsatt at man som borger har plikt til å si ifra dersom det foregår noe ulovlig. Tipper ungene til Josef Fritzl hadde satt pris på om noen hadde meldt i fra litt før...