View Single Post
Sitat av Wessa Vis innlegg
Jeg er ikke den store skandalen, som så mange andre her gjør.
Politiet får et tips, og følger opp saken. Har ikke politiet nok uoppklarte saker som aldri i det hele tatt blir sett på til å kalle det en skandale når de først gjør det? At det er en barnefamilie er i dette tilfelle uheldig, men politet kan ikke konsekvent ikke sjekke opp barnefamilier.

Politiet gjode alt riktig, da de sendte 2/3 ut av huset. Tenk om det faktisk hadde vært dyrking på gang i leiligheten, og politiet ikke hadde fulgt det opp? Hadde ikke det vært mye værre?
Dette virker på meg som et mediekåt kvinnemenneske med et enormt behov for å bli hørt. Den dagen naboen hennes dyrker, og politiet ikke kommer, fordi dyrkeren også er en barnefar, vil jeg tro hun hadde blitt ganske forbannet.

Jeg kan være enig i at en beklagelse hadde vært på sin plass, og en anstendig ting å gjøre. Men det er mye vi ikke vet her. Kanskje ble det beklaget? Kanskje var kvinnen så frekk at en beklagelse rett og slett ikke egnet seg? Det blir bare spekulasjoner, men for min del er det ikke en politiskandale at de undersøker et tips, som viser seg å være feil, uten å beklage seg. Uheldig ja, skandale nei.


Grow some og get over it. Jeg ble kastet ut av utested pga overstadig rus en gang, uten at jeg var full. Skal ikke ha oppreisning og kongens æresmedalje av den grunn. Shit skjer.
Vis hele sitatet...
Nå er kanskje folk forskjellige men om det var slik at jeg mistenkte naboen min for å kjøre en hardcore narkoplantasje så kan jeg ikke si at det ville plaget meg det aller minste. Hva andre folk gjør innenfor husets 4 bryr jeg meg ikke særlig mye om. Greit at dyrking bryter med norsk lov, men det er da ikke hverken min plikt eller min livsoppgave å være tyster.

Nei jeg ser virkelig ikke at et par dyrkere i nabolaget skulle vært negativt på noen som helst måte. Vi snakker ikke en meth-lab heller liksom.