View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
For det første så er ultrafiolett lys skadelig for plantene. Men lys med blåskjær er det som er riktig.

Deretter syns jeg det er superidiotisk at skattepenga mine går til sånt som det her. Jeg kan til en veldig liten grad forstå at de vil ta dyrkere, men de kunne spurt huseier først om folkene som bodde der. Tenk dere - et par som leier leilighet med TRE barn? De har vel nok å styre med?

Jeg ville funnet ut hvem det var som tysta. Må jo være en av naboene rundt omkring?

Syns det var dritdårlig gjort av huseier å være med på det der, men h*n hadde kanskje ikke noe valg, kan vel ha blitt trua med å være skyldig selv om polisen ikke fikk nøkkel.

Og hvem dyrker er så dum han han lar lyset av plantasjen sin være synlig overhodet fra vinduet?

Siste (seriøse) spørsmål: Hvis man gjør noe sånt som skjedde her, og planlagt lar polisen komme på besøk. Altså, man lurer naboene til å tro at man driver plantasje. Så kommer polisen, og finner ut at her er ingen plantasje. Da må det jo være mye tryggere å dyrke etter at de har vært der og konstatert at det var falsk alarm?
Vis hele sitatet...
Haha, ja. Regner med at nå etter at familien osv har gått til avisa så kan de la dyrkingen begynne Tror ikke politiet vil dit flere ganger etter dette.